- Jorge Cagiao-Javier Martínez (Renault Alpine A110 GT+) guanyadors del Ral·li
- Dins el Campionat de Catalunya, victòria a la prova per Xavier Vidales-Jordi Hereu (Skoda Fabia RS Rally2)
- José L. Moreno-Isidre Noguera (BMW 320i E30) van guanyar en Regularitat Sport
- Francesc Segú-Miquel Molist (Volkswagen Golf GTI MK2) guanyadors en Regularitat
Per segon any consecutiu com a prova puntuable pel Campionat d’España de Rallyes de Asfalto, amb seu a la ciutat de Ripoll i organitzat per Motor Club Sabadell, es va disputar el 26è Rallye La Llana, puntuable pel Campionat de Catalunya de Ral·lis d’Asfalt en les diferents categories , també puntuava pel Campionat de Catalunya de Regularitat i de Regularitat Sport, Copa Saxo 8v i el Campeonato de España de Rallyes de Asfalto - Recalvi.
Amb 105 vehicles autoritzats a prendre la sortida, dels que 76 pertanyien al Campionat de Catalunya, va començar el ral·li que constava de cinc trams a doble passada i d’un tram espectacle en el Circuit d’Osona, amb un total de 519,930 km dels quals 118,713 km eren trams cronometrats.
Amb un fort vent i després de fer tots el trams com els ja coneguts Alpens, La Nou, Coll de Merolla, Coll de Santigosa i Coll de Bracons, els guanyadors de la prova va ser l’equip format per Jorge Cagiao-Javier Martínez (Renault Alpine A110 GT+).
Pel que respecta al Campionat de Catalunya, a velocitat, el guanyador de la prova va ser el tàndem format per Xavier Vidales–Jordi Hereu (Skoda Fabia RS Rally2), la segona posició va ser per Antonio Forné-Patricia Saiz (Skoda Fabia Rally2 EVO), i tercers van quedar la parella formada per Albert Orriols-Javier Moreno (Skoda Fabia Rally2 EVO).
Pel que fa a la Regularitat Sport els guanyadors van ser la dupla formada per José L. Moreno-Isidre Noguera (BMW 320i E30), seguits a la segona posició per Enric Llorens-Ferran Solés (Peugeot 205 Rallye) i tercers classificats l’equip format per Andreu Vigué-Josep M. Casas (BMW 325i E30).
A l’apartat de Regularitat, els guanyadors van ser la parella formada per Francesc Segú-Miquel Molist (Volkswagen Golf GTI MKII), seguits a la segona posició per Carles Miró- Ivan Matavacas (Porsche 911 SC), i en tercera posició Joan Cunill-Daniel Robledillo (Opel Kadett D 1.8E).
Imatge: PhotoSport Media