Fantàstica participació la registrada en la tercera edició del Ral·li Costa Daurada Legend. Més de 70 equips de les modalitats de Velocitat, Regularitat Sport i Súper Sport es van donar cita al podi de sortida a Salou en una prova organitzada per l'Escuderia Baix Camp. La cursa tenia com a escenari les carreteres de les comarques del Baix Camp i Priorat, amb un total de 13 trams cronometrats distribuïts en dues jornades. La prova era puntuable en totes les categories per la Copa de Catalunya d’Històrics i Clàssics, i les Copes de Catalunya de Regularitat Sport i Super Sport.
Dues especials a doble pas, les mítiques de la Mussara i Escaladei, formaven el bucle del divendres, però amb la complexitat afegida de realitzar la segona secció ja de nit. Les dues passades per la Mussara eren pel Ford Sierra RS Cosworth de Josep Sola i Robert Izquierdo mentre que a Escaladei s'imposaven Albert Torres i Jordi Noguera, amb un BMW 325i I30, per la qual cosa al final d'aquesta primera jornada s'arribava amb Sola i Izquierdo liderant la classificació provisional Torres i Noguera en segon lloc. Un fenomenal registre en l'última especial de David Espasa i Xavier Estalella al volant d’un Peugeot 205 GTI, els feia pujar a la tercera posició.
Sola i Izquierdo van continuar dominant dissabte, deixant escapar només un escratx en el primer pas pel Priorat. La parella va arribar a l’última secció amb un avantatge de 50 segons respecte Torres i Noguera. El tercer lloc va passarien a ocupar-lo Narcís Pou i Marc Vila, amb un Lancia Delta Integrale, després del prematur abandonament de David Espasa i Xavier Estalella, que van patir una sortida de carretera.
L'última secció, composta per les especials de la Teixeta, Colldejou i Santa Marina, completaven un nou monòleg del duet Sola-Izquierdo, que seguien mantenint un alt ritme de cursa per imposar-se amb el Ford Sierra RS Cosworth per primera vegada en aquesta prova en la categoria de Velocitat. Al final, Torres i Noguera aconseguien mantenir sense problemes la segona plaça mentre que Pou i Vila completaven el podi.
En Regularitat Super Sport la victòria va ser per a Xavier Domingo i Jordi Vilagrà, amb un Porsche 911, que finalitzaven la primera etapa per davant del Porsche 911 SC de Jaume Mas i Jordi Ibarra i del Renault 5 GT Turbo de Rubén Alonso i Óscar Ferreira.
Després de les dues primeres seccions del dissabte, la classificació provisional no variava amb Domingo i Vilagrà consolidant el seu liderat pel que fa a Mas i Ibarra, mentre Joaquim Gummà i Quim Turón, amb un BMW 323 passaven a ocupar el tercer lloc. Les posicions es mantindrien així fins al final, amb emoció en el tercer lloc amb opcions fins al final per a Joan i Jordi Galtés, que van acabar quarts amb el seu BMW 325 I30.
La categoria de Regularitat Sport era la que tenia un major nombre d’inscrits i va ser molt igualada. L’Autobianchi A112 Abarth de Juan Pedro García i Núria Bergel acabava el primer dia al capdavant, amb Jordi Gelabert i Albert Sánchez, segons, amb un Porsche 911, i Ignasi Fernández i Jordi Pérez, tercers, amb un Volvo 360 GLT.
No obstant això, l'inici de la segona jornada confirmava el pronòstic del dia anterior, ja que Carles Miró i Iván Matavacas, un dels equips de referència en Regularitat Sport amb un Porsche 911 SC, accedien a una primera posició que ja no abandonarien en el que restava de cursa, encara que sempre amb la tensió de saber que qualsevol mínim error podria suposar la pèrdua del liderat. Antoni Verdaguer i María Jesús Mora, amb un Porsche 944 Turbo, es van situar en la segona posició després d'un magnífic final desplaçant així a la tercera a Jordi Gelabert i Albert Sánchez.