Xavier Domènech i Àxel Coronado han estat els millors del Campionat de Catalunya al 9è. Ral·li Lloret de Mar, que ha guanyat Richard Genesca i Fabrice Nambruyde. A bord d’un Porsche 997 GT3 RS, Domènech i Coronado han firmat un tercer lloc en la general, el mateix lloc aconseguit en l’edició de 2021. El segon lloc del català ha estat per a Daniel Oliveras i Gerard Alsina, els més ràpids de la categoria de dues rodes motrius al volant del seu Peugeot 208 Rally4, amb el qual han aconseguit un meritori quart lloc de la general. El podi del Campionat de Catalunya l’han completat Adrià Serratosa i Eric Bellver, amb un altre Peugeot 208 Rally 4.
El 9 Ral·li Lloret de Mar s'ha saldat amb un bagatge immillorable, amb una afluència de públic espectacular, i amb victòria per un dels equips que ha conformat el pavelló internacional d'aquesta edició: el que componen els francesos Richard Genesca-Fabrice Nambruyde, que han reeditat el triomf de fa dues temporades, a bord d'un Škoda Fabia R5. El mateix model que pilota el vencedor del 2020, Eduard Pons, que ha lluitat de nou per la victòria al costat del seu copilot, Alberto Chamorro, fins que un accident durant la segona especial de l'etapa decisiva els ha deixat fora de cursa.
Pablo Díez-Esther de la Torre, tercers classificats al final de la primera jornada, tampoc han pogut completar, a causa d'una avaria mecànica, la seva participació en el 9è. Rally Lloret de Mar, els seus llocs d'honor els ha coronat el Ford Fiesta R5 dels també francesos Patrick Déjean-Yannick James, i el Porsche 997 GT3 RS tripulat per Xavier Domènech-Axel Coronado, tercers classificats de la prova gironina.
Daniel Oliveras-Gerard Alsina han estat els més ràpids de la categoria de 2RM al volant del seu Peugeot 208 Rally4, amb el qual han aconseguit un meritori quart lloc de la general, per davant del Škoda Fabia Rally2 Evo de Miguel Díaz-Aboitiz-Jordi Hereu. La mateixa muntura que han estrenat aquest cap de setmana José Luis García-Daniel Cué, vencedors de cinc de les sis especials de la segona etapa, havent-se reenganxat després d’un toc sofert la nit anterior.
Els gals Franck Pavy-Cindy Guillot han situat en sisena posició el seu Škoda Fabia R5. Adrià Serratosa-Eric Bellver han finalitzat a continuació, com a segons classificats de 2RM, seguits per Óscar Palomo i el seu nou copilot, Xevi Moreno; tots dos amb sengles Peugeot 208 Rally4.
El Ford Sierra Cosworth de Jordi Ventura-Josep Autet (primers en Pre93) i el Peugeot 208 Rally4 de Miquel Labarias-Lorena Romero han completat les deu primeres posicions del 9 Ral·li Lloret de Mar.
Rubén Cervera-Cristina Inés i David Nogareda-Xavier Lozano han encapçalat els apartats de Pre85 i Pre75, pilotant un Ford Escort MkII i un Porsche 911 Carrera RS, respectivament.
Albert Rosa-Jan Rosa (pare i fill) han guanyat la categoria de Regularitat Sport amb el seu Peugeot 205 GTI, precedint al BMW E30 de José Luis Moreno-Isidre Noguera i al Peugeot 205 Rallye d'Eric Llorens-Jordi Ibarra.
El Porsche 911 SC de Carles Miró-Iván Matavacas ha tornat a alçar-se amb la victòria en Regularitat. Antonio Verdaguer-María Mora han finalitzat segons a bord del seu Porsche 944 Turbo. Carles Bracons-Ramón Ferrés han tancat amb un Peugeot 205 GTI el podi del 9 Rally Lloret de Mar, prova inaugural de la nova Copa d'Espanya d'Escuderies de Rallyes per a Vehicles Històrics, tot just creada per la RFEDA (Real Federació Espanyola d'Automobilisme).