El Ral·li 2.000 Viratges, una de les proves més mítiques del calendari català, va posar punt i final a les proves d’asfalt aquesta temporada. La cursa, que arribava a l’edició número 58, era puntuable per al Campionat de Catalunya de Ral·lis, la Copa de Catalunya de Ral·lis d’asfalt i el Trofeu de ral·lisprints d’asfalt, a més de la Challenge Focuxtreme i el Volant RACC. Organitzada pel Biela Club Manresa, la prova constava de deu especials, conformades per quatre trams ben coneguts. Vilaredes, Taurons, Talamanca i Rocafort.
La cursa va estar marcada pel fred, la boira i la humitat de les carreteres per on discorria la cursa de bon matí. Albert Orriols i Lluís Pujolar, amb l’habitual Skoda Fabia R5, començarien manant, anotant-se els millors temps en els primers trams. Però en les segones passades per Vilaredes i Taurons els més ràpids serien Ramon Cornet i Daniel Noguer, que amb l’asfalt més sec es mostraven molt ràpids a bord d’un Peugeot 308 N5. La parella es col·locaria líder del matí, amb 4 segons de marge sobre Orriols i Pujolar.
A la tarda, el millor temps en el primer pas per Talamanca va ser per a Xavier Domènech i Àxel Coronado, amb l’habitual Citroën DS3 R5, que rodaven en tercera posició de la general, amb una conducció molt segura. Tot i que Orriols tornava a aconseguir diversos escratxs, Cornet es mantenia líder, una posició que va conservar fins al final, per anotar-se la primera victòria d’aquesta temporada. Orriols va ser segon, a només 4,8 segons del vencedor. A més d’un minut, Xavier Domènech, que després d’anotar-se el Campionat absolut suma així també la Copa de Catalunya de Ral·lis d’asfalt.
Aleix Vila i Ignacio Paz, amb un Peugeot 106, van ser els millors en dues rodes motrius i es van imposar també entre els participants de la Michelin Challenge. Òscar González i Eric Bellver, amb un Seat Ibiza, es van endur la Challenge Pirelli.
El Ral·li 2.000 Viratges era puntuable també per al Trofeu Catalunya de Ral·lisprints El triomf va ser per a Joan Casanovas i Albert Ribas, que amb un Ford Focus, es van imposar també entre els participants de la Challenge Focuxtreme. Sergio García i Ariadna Martínez, amb un Citroën AX, repetien podi en acabar en segona posició. El podi el completarien Aleix Solà i Marc Sauleda, amb Ford Focus, segons en la Challenge Focuxtreme. El tercer lloc de la Challenge va ser per a Miquel Ibáñez i David López.
El Ral·li 2.000 Viratges va comptar també amb els participants de la Copa de Catalunya de Regularitat, tant Sport com Súper Sport. En la categoria de Regularitat Super Sport el primer lloc va ser per a Xavier Domingo i Jordi Vilagrà, amb un BMW M3. El podi el van completar Joan Miquel Sànchez i Joan Font, amb un BMW 325, amb Joaquim Gummà i Joaquim Turó, amb un BMW 323 en tercera posició.
Pel que fa a la Regularitat Sport el triomf va ser per a Carles Miró i Ivan Matavacas, amb un Porsche 911. El segon lloc va ser per a Antoni Verdaguer i Maria Jesús Mora, amb un Porsche 944 Turbo. Jordi Auret i Joan Baptista Esquius, amb un Renault 5 GT Turbo van completar el podi.
El Volant RACC va cloure la temporada al Ral·li 2.000 Viratges. La prova va viure una emocionant baralla final pel subcampionat en la qual Pablo Suárez i Marc Ventura van aconseguir les dues posicions de podi després del ja campió Sergi Francolí. La victòria però a Manresa va ser per Luka Larrosa. Amb Brigitte Saurí al seient del copilot, Larrosa va signar set escratx de 9 possibles. Daniel Dalmau i Ricard Mateu van aconseguir un nou podi, aquesta vegada a Manresa, en acabar el ral·li en un excel·lent segon lloc entre els participants del Volant RACC / Trofeu MAVISA. El tercer lloc va ser per a la parella formada per Rubén Muñoz i Javier Martínez.
La propera prova prevista del Campionat de Catalunya de Ral·lis, que es disputarà sobre terra, serà el Ral·li de Tàrrega del 8 i 9 de desembre