Actualitat - 11/10/2010


Màxim espectacle al Circuit Off-Road de Lleida

L’escuderia Lleida ha organitzat la setena prova del Campionat Català de l’especialitat, en la que han participat trenta pilots en les quatre categories convocades i en la que s’ha pogut gaudir de l’autocròs en la seva màxima expressió i contemplar les habilitats dels pilots als comandaments dels seus vehicles. Tot i la gran quantitat d’aigua caiguda durant la nit de dissabte, el bon estat de la pista no ha impossibilitat celebrar la competició.
La Divisió 2-A va ser la primera en tenir contacte amb el difícil estat de la pista del Circuit de Lleida. Als entrenaments, el pilot més ràpid va ser Lluis Codina amb Citroën Saxo. Ja en les mànigues classificatòries, la primera victòria va ser per David Boltà amb Peugeot 206, que sembla haver trobat fiabilitat en el seu vehicle. La segona màniga classificatòria se l’endugué l’Albert Gutierrez. Pel que fa a la final d’aquesta divisió 2-A, l’Albert Gutiérrez que està protagonitzant un final de temporada espectacular, va escombrar als seus rivals obtenint una gran victòria amb 8.768 segons d’avantatge respecte a Vicente de la Torre amb Peugeot 205. Molt a prop de De la Torre, actual lider del Campionat, va aconseguir la tercera posició en David Boltà a 9.760 segons del guanyador.
En la Divisió 1, el guanyador ha estat Ramon Oliver d’Escuderia CAVA amb el seu Citroën C2 4x4. En la Divisió 2, Joan Salichs va controlar la jornada, realitzant el millor ‘crono’ en ambdues mànegues classificatòries. Ja a la cursa, el podi va estar ocupat al 100% per pilots de l’Escuderia Lleida, sent primer en Joan Salichs amb el seu Seat Ibiza, seguit a gairebé 1 segon per Josep Prims amb Opel Corsa i en el tercer i últim esglaó del podi del Circuit de Lleida es va situar en Toni Cànovas amb Open Astra.
Per tancar la jornada, es va viure la final de la Divisió Car-Cross. La sessió d’entrenaments fou comandada pels germans Montalbán, amb l’Albert com l’autor del millor registre amb 1:01.286. La victòria a la primera mànega va ser pel mallorquí Juan J. Moll amb Speed Car, seguit de Santi Montalban i Jordi Puigvert. Jordi Puigvert, s’imposà en la segona mànega classificatòria per davant de Santi Montalban i l’Albert Borras, ambdós també amb Speed Car. Pel que fa a la final que tancava la jornada al Circuit Off-Road de Lleida, el guanyador va ser en Jordi Puigvert de l’Escuderia Lleida amb Demon Car, actual sots-campió d’Espanya 2010, seguit del mallorquí Juanjo Moll de l’Escuderia Mallorca amb un Speed Car a només 0.128 de Puigvert. En tercera posició finalment va entrar l’ Albert Borràs del Moto Club Igualada amb Speed Car que va aconseguir creuar la línea de meta i pujar al podi amb la transmissió trencada.
La propera i última prova de la temporada es disputarà en terres barcelonines, concretament al Circuit de Castellbisbal, el proper 31 d’octubre.